Värvid, graafika ja originaalne sisu – need kõik teevad teie veebilehekülje kliendile huvitavaks. Küll aga ei saa neid asju teadmatult kokku miksida, lootuses et tulemus on rahuldav. Väga tihti unustavad ettevõtted väikestele detailidele mõelda, mis võivad muuta veebilehe täiesti vastuvõetamatuks.

Tutvu probleemidega, mis võivad mõjude Sinu kodulehele halvasti:

1. Vananenud kujundus

Kui teie veebileht näeb oma olemuselt välja vanamoodne ja ebaprofessionaalne siis see peegeldab otseselt ka teie ettevõtet. Kliendid tunnevad ennast kindlamalt kui veebileht ei ole justkui põlve peal kokku pandud.

2. Veebileht on segavaid reklaame täis

Reklaamid on internetikasutajatele muutumas järk-järgult tüütumaks. Teie potentsiaalsed kliendid ei taha oma aega veeta reklaamirohketel saitidel, veel parem kui neid üldse ei oleks.

3. Leht võtab liiga kaua aega, et laadida

Meie kõigi aeg on väärtuslik ja teie klient austab Teid kui te suudate ka tema aega hinnata. Umbes poolte isikute kannatus katkeb ja lahkuvad lehelt, kui leht peaks laadima kauem kui 3 sekundit.

4. Liigne pealetükkivus

Olgugi et klientide kontakte pärimine on tähtis ei tohi sellega üle piiri minna. Kui igal lehel tungivalt nõuda kliendilt informatsiooni jätab see meeleheitliku ja negatiivse mulje.

5. Videod, mis hakkavad automaatselt mängima

Te võite mõelda, et videote automaatesitus on edev ja aitab teie ideed paremini müüa, kuigi hoopis vastupidine on tõene: automaatsed videod on ootamatud ja tüütud. Las klient ise otsustab kas vaadata videot või mitte.

6. Raskesti loetav tekst

Tekst ei ole arusaadav ja sisaldab liiga palju tehnilisi termineid. Kui on ikkagi soov tehnilisi termineid kasutada, siis tuleks need kas alguses ära seletada või rääkida alguses lihtsamat keelt ja rääkida täpsemalt alles hiljem, rohkem huvitatud külastajale .

7. Lehe disain tekitab segadust

Kas su veebileht sisaldab asjatuid pilte? Kas värvid ei aita suunata tähelepanu? Kas navigeerimine on justkui pusle lahendamine? Järgnev on näide kõigest, mida saab valesti teha.

8. Su pakkumised tunduvad salakavalad

„Saa 20% allahindlust, kui tellid meie uudiskirja!“

Selliste pakkumiste puhul ei tohi pakkumine lõpusirgel muutuda. Vägagi tihti hoitakse klienti hea pakkumisega õnge otsas, lihtsalt et viimasel hetkel muuta selle 20% allahindlusega pakkumise tingimusi, millega muutub suur pilt ebaatraktiivseks. Kui sa ei ole nõus kliendile andma 20% allahindlust enne kui ta on juba 1000 Eurot pidanud alla käima, siis pole mõtet sellist pakkumist alguses üldse tehagi.

9. Sa peidad oma ettevõtte hindasid

Hindadega tuleb olla otsekohene sest igasugune üleliigne sirvimine on kliendile tüütu ja eemaletõukav ning klient austab Teid, et te väärtustate tema aega. Vägagi tihti su lehe külalised teevadki just seda – külastavad. See tähendab, et nad otsivad teie teenuste kohta infot, mida võrrelda teiste teenustega. Olles oma hindadega otsekohene saavad teie külastajad kiirelt oma otsimised tehtud ja suurema võimalusega valivad just Teid.

10. Puuduvad kontaktandmed, et klient saaks sinuga ühendust võtta

Mõnikord kliendid ei tunne ennast mugavalt, kui nad peavad enda e-maili jagama, kartuses et hiljem nende postkasti pommitatakse spämmikirjadega. Sellised kliendid eelistaksid ise ettevõttega ühendust võtta ja personaalsemalt tegeleda.

11. Negatiivne suhtumine

Parim ettevõtja teab väga hästi, et klienti saab võita enda poole mõttega: “Mida mina saaks kliendi heaks teha?“ Parem on alati rääkida asjadest mida te saate teha, selle asemel, et mida te ei saa teha.

12. Teie leht ei toeta nutiseadmeid.

Tänavu nutitelefonidega tehtud Google otsingud ületavad juba arvutitega tehtud otsingute arvu. Kui teie veebileht ei ole nutisõbralik siis on see potentsiaal maha visatud.

Kas Teie veebilehel on mõningaid selliseid probleeme?

Kui jah siis tuleks Teil oma lehte kindlasti uuendada.

Kui vaadata asja positiivselt siis on teil palju ruumi kasvada, et veelgi enam oma lehte atraktviisemaks muuta ja millega rohkem kliente kaasata.

Võtke meiega julgelt ühendust ja teeme Teie kodulehe paremaks.